UWAGA: Strona zawiera materiały archiwalne. Większość artykułów dotyczy Joomla! 1.0
Start arrow Administracja arrow Poczta arrow Poczta administratorów: Wiadomość
Poczta administratorów: Wiadomość Drukuj Email

W oknie Wiadomość [Private Messaging] możliwy jest podgląd otrzymanej poczty oraz przygotowanie i wysłanie nowych wiadomości lub odpowiedzi na otrzymaną pocztę.

Dostęp

Dostęp do podglądu otrzymanej poczty i edytora nowej wiadomości umożliwia menedżer poczty administratorów.

Edytor Nowa wiadomość może być wywołany w dwojaki sposób:

  • w oknie menedżera kliknij przycisk Nowy
  • w oknie Podgląd wiadomości kliknij przycisk Odpowiedz [Reply].

Pasek narzędzi

W pasku narzędzi znajdują się trzy przyciski. Ich zestaw zależy od wybranej opcji. W oknie podglądu wiadomości dysponujemy przyciskiem Odpowiedz, w edytorze nowej wiadomości przyciskiem Wyślij. Ich funkcje są podobne:

p>Przycisk: Wyślij wiadomość Wyślij [Send Mail]: Przenosi nowo wiadomość do skrytki odbiorcy. Jeśli w ustawieniach skrytki pocztowej wybrano opcję powiadamiania o nowych wiadomościach, adresat otrzyma informację pocztą elektroniczną.

Przycisk: Odpowiedz Odpowiedz [Reply]: Przenosi odpowiedź do skrytki odbiorcy. Jeśli w ustawieniach skrytki pocztowej wybrano opcję powiadamiania o nowych wiadomościach, adresat otrzyma informację pocztą elektroniczną.

Przycisk: Anuluj Anuluj [Cancel]: Umożliwia rezygnację z edycji i powrót do wykazu wiadomości. Kliknij ten przycisk, aby zrezygnować z wysyłania wiadomości.

Przycisk: Pomoc Pomoc [Help]: Wywołuje okno pomocy podręcznej, objaśniającej szczegóły tego ekranu. Kliknij ten przycisk, ilekroć potrzebujesz objaśnień na temat wewnętrznej poczty administratorów.

Podgląd wiadomości

W oknie podglądu otrzymanej wiadomości wyświetlane są

  • Od [From]: Nazwa nadawcy wiadomości.
  • Wysłany [Posted]: Data wysłania wiadomości.
  • Temat [Subject]: Sprawa, której dotyczy wiadomość.
  • Treść [Message]: Tekst wiadomości.

Poczta administratora: Podgląd wiadomości

Nowa wiadomość

Utworzenie wiadomości nie sprawi nikomu kłopotu. W formularzu znajdują się trzy pola:

Poczta administratora: Tworzenie nowej wiadomości

  • Do [To]: Adresat wiadomości. Wybierz z listy rozwijanej administratora, któremu chcesz przesłać wiadomość.
  • Temat [Subject]: Sprawa, której dotyczy wiadomość. Wpisz zwięzły tytuł.
  • Treść [Message]: Dowolny tekst wiadomości.

Gdy udzielamy odpowiedzi na otrzymaną wiadomość, pola Do oraz Temat są już wypełnione:

Poczta administratora: Odpowiedz

Tematy pokrewne

Wewnętrznej poczty administratorów dotyczą ponadto następujące artykuły:


Uwagi, źródła

Jeżeli masz sugestie odnośnie treści lub chcesz zgłosić poprawki do tego rozdziału, skomentuj go albo umieść wiadomość na forum: Dokumentacja - Propozycje, zmiany, poprawki

Dziękujemy!

Stefan Wajda, Zespół Dokumentacji PCJ

Zmieniony ( 10.12.2008. )
 
« poprzedni artykuł